Isnin, 21 Jun 2010

Majlis kesyukuran dan aqiqah

Minggu lepas merupakan minggu terakhir persekolahan. Di saat2 akhir percutiaan tu saya n family dijemput ke majlis kesyukuran anak sadara sebelah hubby n majlis aqiqah 'cucu' pertama suami saya. Cucu? dah tua ke? Suami saya baru berumur 35thn. Ni yang x caye ni. Untuk pengetahuan sume2 suami saya merupakan anak yang ke 10 dari 13 adikbradik. Jadi faham2le, dah tentu anak sedara dah besor2 belaka..Hubungan kekeluargaan suami saya dengan adikbradiknya cukp2 erat.Walaupun mak ayah dah meninggal dunia, mereka tetap bersatu. Syok tengok. Boleh dikatakan mereka sering berkumpul bertahlil bersama2 utk arwah ke dua ibubapa mereka.Kadang2 ikut turn umah masing2.Dlm 13 adikbradik suami saya ni,ada 4 orang laqi yang x kahwin sumenye lelaki. Ada ke yang teringin? Jadi berbalik pada citer kenduri, kali ini kami sekeluarga ingin meraikan kemasukkan anak sedara suami saya epin ke UiTm Permatang Pauh dlm jurusan elektrikal n elektronik,sambil 'mengaqiqahkan' anak sedara si epin. Adikbradik epin ni boleh di katakan pandai2le jugak. Yang sulong mus'ab baru graduate dri Universiti Trengganu Malaysia (akauntan) aqiqah ni anak mus'ab le...
Yang no 2 Umair masi belajar di Jordan. Yg no 3 Bashit juga masih belajar di Melaka. Yg ke 4, epin.Yang lain masih kecik2 lagi. Dia orang ni ada 9 org adikbradik. Ade berani? So majlis ni meriah sgt2. Sume teruja nak tengok cucu yang pertama...


Zahra tumpang seronok



Makan jgn x makan



baby insyirah selepas dicukur



cian insyirah Rambutnye kene gondol



mak sedara adib n zara



ayah insyirah nak posing gak



meriah........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan